דוגמא להצלחה תקשורתית של ארגון לשינוי חברתי:
ניתן לראות בקמפיין התקשורתי שדובר עליו רבות, והפך להיות חלק משמעותי מסדר היום של הציבור והתקשורת זה הקמפיין של "ישראל מתייבשת"http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000429904

הקמפיין הראה את השחקנית " רננה רז" שפניה מתקלפות כמו בצורת והיא קוראת לנו לחסוך כי ישראל מתייבשת.הקמפיין חלחל בתודעה של כולנו דרך סטיקרים שלטי חוצות פרסומות ועיתונות.העדות על הצלחת הקמפין נמדדת בכך שהוא הופיע בשנית עם הדוגמנית "בר רפאלי".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה